Tuesday, November 2, 2010

Sportlased on joodikud

Tippsport on kahjulik, ma olen seda alati teadnud. Aga et see tähendab tingimata londi umbetõmbamist dopingukontrolli oodates, oli uus info. Ent kui rannavõrkpallur Kais teeb ettepaneku kehtestada kolme-nelja õlle piirang, siis järelikult kallatakse enamasti kurgust all rohkem (PM). Kümme, viisteist õlut?

Ma pole küll õllemanustamises ülearu kogenud, aga minu meelest piisab neljast pudelist täiesti, et ka suur mees täis jääks (noh, küllap oleneb joojast, mina oleks selle peale looja karjas). Ent kui hinge all on juba kümme õlut, siis on täitsa arusaadav, et pärast ei mäleta mees dopingukontrollist mitte midagi ning see on küllaldane põhjus tulemuste vaidlustamiseks.

Tuletaevasappi, ja nii elavad meie tippsportlased! Ja siis veel imestatakse, miks nad kõik klamüüdiat täis on (loe siit). Vähe sellest, et nad on viirustele vastuvõtlikumad kui karvutud kassid ja hiljemalt viiekümnendaks eluaastaks pole neil alles ühtki oma liigest, kõik puha rauast poldid ja kruvid – läbi on ka maks ja süda, mis dopingukontrolli ootamisele kümne õlle rütmis vastu ei pea.

3 comments:

  1. Mahvalda -ma olen su teemaarendusest lausa vaimustunud! Kuid ära jää loorberitele puhkama -on olemas veel üks teema, mis nõuaks su tulist sulge, vahedat mõistust ja kohkumatut meelt.

    Ma kahtlustan nimelt, et need vennikesed, keda meile tutvustatakse meedias kui pommiterroriste, on kõige tavalisemad homod.

    Nüüd sa tahad loomulikult kohe teada, kust ma seda võtan?

    Aga mõtle ise -kõik homod on islamimaades korralikult nö kapis. kannatavad, virelevad, teevad pattu ja satuvad varem või hiljem oma südametunnistusega vastuollu. Ning tahavad loomulikult põrgutulest pääseda. Aga samas ikkagi kannatavad justkui.

    No mida sellises olukorrast teha, kui kapist välja tulla ei saa ja südametunnistus on must ning silme ees terendab igavene hukatus?

    Loomulikult! Sa hakkad pommiterroristiks ning suunad oma ängi uskmatute vastu! Püüdes seeläbi leida andestust Jumalalt ja heakskiitu ühiskonnalt. Ning jõuda ikkagi Paradiisi mitte Põrgusse.

    Kas pole geniaalne teooria? Ma arvan, et see ongi nii...

    ReplyDelete
  2. Ah jaa. Homodele see loomulikult ei meeldi, kui neid hakatakse pommiterrorismis süüdistama. Kuid mis teha -nagu nad ise ütlevad -see on kaasasündinud. Saatus...

    ReplyDelete
  3. Kõik mis on ebaloomulik ja ebaharmooniline tuleneb sellest,et inimesed on oma evolutsioonis sattunud linna elama.
    Sellest on väljapääs:
    http://elektritsaabtasuta.blogspot.com/2010/11/mida-tahendab-vabadus-ja-soltumatus-ehk.html

    ReplyDelete