Thursday, November 4, 2010

Oja esitas päheõpitud teksti

No sellist asja pole Raua saates enne nähtud: Raud istub nagu viimane möku, täiesti apaatselt – ja Peeter Oja esitab professionaalse näitlejana päheõpitud teksti, mida ta ei ole ise välja mõelnud. Mis võis muidugi olla kokku lepitud, et Ojal tekst sassi ei läheks.

Oja teleesinemise ja lehelugude taga on selgelt ajutrust, mille võimekus ületab Oja enda aju võimalused mitmekordselt. Oja on Koorbergi ründamise asjas ainult tankist, aga mis on trusti eesmärgid, on esialgu pisut ebaselge. Loe ka siit ja siit.

5 comments:

  1. tead sinust mahvalda just see tortila või mis iganes joodikust soomalne räägibgi. krt eestlased ongi ajukääbikud kui lugeda sinu blogi.

    ReplyDelete
  2. Ma ei tea, kes sa oled, aga kui loed sinu kribamist ja selle kribamise stiili, siis saab selgeks, et ju sa üks vaene haisev vanatüdruk oled. Muide dušš teeb head.

    ReplyDelete
  3. Millest selline paranoia? Ma arvan, et ta ei näitle ja on aus.

    Mul on meeles näitlejanna sünnipäevaintervjuu Anu Välbaga ja seal ta ültes midagi järgmist, et mida vanemaks ta on saanud, seda rohem tahab ta sekkuda maailma asjadesse ek sõna sekka öelda.

    ReplyDelete
  4. Minu arust Oja on sülge pritsiv ja karjuv närvihaige, mitte mingi eestlaste maine päästja. Tema kohta sobib hästi ütlemine, millega vanasti oli kombeks "rebaseid" tituleerida: umbloll ja sülitsi aktiivne. Mart Juur on üsna vaimukas naljamees, aga Oja räuskamise pärast ma ärapanijat vaadata ei saa.

    ReplyDelete
  5. näitles jah, oli aru saada, et õpitud tekst

    ReplyDelete