Wednesday, November 10, 2010

Peeter Oja: mina pean ära panna saama

Õumaikaad, tuleb välja, et Kroonikasse saab lugusid tellida. Anna-Maria Galojan tellis ja pärast salgas maha, aga igatahes – see on kuum! Ma tellisin ka Kroonikasse loo. Peeter Ojast. Et ükski ajakirjanik temaga rääkida ei julgenud (annab tappa või saadab ebatsensuursesse kohta), tegin ise valmis. Ilmub järgmises Kroonikas:

Näitleja Peeter Oja on otsustanud saada Õhtulehe peatoimetajaks, sest „Ärapanija“ formaat on teda surmani ära tüüdanud ega võimalda enam ammugi korralikult ära panna.

„Pärast seda, kui ETV ja TV3 ei lubanud enam oma materjale saates kasutada, ei pane miski mul enam silma särama,“ pihtis TV3 otse-eetris Õhtulehe peatoimetaja s...ajunniks sõimamisega teleajalugu teinud Oja Kroonikale. „Ma lihtsalt ei suuda enam! Milleks on inimesel hambad, kui hammustada ei tohi, varnapanemiseks või?“

Oma hingeseisundit pikalt ja segaselt kirjeldanud Oja tunnistas ka, et on oma kaassaatejuhi Mart Juure peale surmani solvunud. Nimelt on Juur rääkinud, et Kivirähuga koos raadiosaadet tehes istuvad nad stuudios nõnda, nagu jumal on neid loonud, aga Ojale keelduvat Juur end aadamaülikonnas näitamast.

Seetõttu ongi Oja otsimas uut väljakutset. „Õhtulehe peatoimetaja koht sobib mulle kõige paremini,“ arvas ta. „Seal saan ära panna, nii et aitab. Kõigepealt panen Lotilale ja siis panen kõigile Õhtulehe töötajatele ja kõige lõpuks panen Juurele. Ma teen Õhtulehest tõelise kvaliteet-ärapanija, mis ei löö risti ette mitte millegi ees. Kõigil, kes mölisevad, löön isiklikult hambad kurku.“

Aga mis siis Koorbergist saab? „No mis tast ikka saab,“ jõrises Oja. „Närigu muru, raisk! Mingu, kurat, riigikogusse! Kas siis minusugune mees peab jääma terveks eluks tihastele pekki panema või? Pange ennast põlema!“

(Varasemad Oja-lood on siin, siin, siin, siin ja siin. Ja nüüd kõik, lõpp, aitab küll.)

No comments:

Post a Comment