Wednesday, November 3, 2010

Miks ma Peeter Ojast nii sillas olen

Võib-olla mõni ei saa aru, miks Peeter Oja arvamusavaldus (vt siit) mulle nii naljakas tundub. Kohe seletan. Üks asi on muidugi tema šõumehe imago, millega peatoimetajaid korrale kutsuv toon hästi kokku sobib. Teine põhjus on aga tema surematud vägiteod, mille allpool meelde tuletan.

Aastal 2006 läks Oja kätega kallale mehele, kes temast autopesulas ette trügis. Oja ohver oli ajakirjanduse andmetel üleni verine. Kui ÕL näitlejalt toimunu kohta kommentaari palus, saatis mees ajakirjaniku v-tähega algavasse suguelundisse.

Teist korda kaotas Oja närvid samal aastal, kui üks autojuht Tallinnas jalakäijate nina eest üle vöötraja sõitis. „Sina idioot! Ma ütlen sulle, tule välja!“ kisendas telestaar. Lõpupoole muutus sõim ohvri sõnul mõnevõrra arusaamatuks. Mida peaks tähendama väljend „kelku sa karda“, on ka mulle teadmata (ÕL).

Kroonika andmetel sõimas Oja 2008. aastal noorukest lauljannat Mari-Leenu litsiks. Raadioeetris soovitas Oja 2009. aastal aga ühe sotsiaaltöötaja ära tappa.

Lotila pole minu teada Eestis veel kedagi veriseks peksnud. Alukanaljad mõjuvad eespoolse kõrval süütu meelelahutusena.

6 comments:

  1. loll oled mahvalda,
    Peeter Oja viib meie kõigi eest oma naha turule, aga sina ironiseerid.
    Kui see autojuht sinu nina eest üle oleks sõitnud, mis siis? Eemalt on maru hea õiendada.
    Mul näiteks oleks väga hea meel olnud kui härra Oja selle autojuhi ära oleks lõpetanud. Sest arvatavasti seesama sõitis kord üle minu varvaste.

    ReplyDelete
  2. Nõustun eelkõnelejaga. Oja räägib asjast ja tegeleb probleemiga -mitte ei targuta.

    ReplyDelete
  3. Vähemalt kaks esimest reaktsiooni on mu arust adekvaatsemad kui reageerimata jätmine- mida enamus kahjuks teeb.

    ReplyDelete
  4. Minu arvates negatiivne stress tekib inimestel sellepärast,et elatakse inimvaenulikus keskkonnas.Inimene on loomariigi esindaja ja peab elama looduses...
    LINNAINIMENE ON ORI...
    Sellest on väljapääs:
    http://elektritsaabtasuta.blogspot.com/2010/11/mida-tahendab-vabadus-ja-soltumatus-ehk.html

    ReplyDelete
  5. meitel ollaksegi mölakatest sillas.matsirahva värk.

    ReplyDelete
  6. to 11:21

    Räägi ainult enda nimel. Kui pead ennast matsiks, siis palun väga -teised jäta aga mängust välja.

    ReplyDelete