Wednesday, June 16, 2010

Luuraja osutus mereröövliks

Ohohohoo, luuraja ja ärimees Eerik-Niiles Kross on löönud käed mereröövlitega! Kuigi meile pole ilmselt määratud selle keissi kohta täit tõtt teada saada, piisab olemasolevastki, et asi näiks pehmelt öeldes pikantne.

Mina ei tea, kas Kross Artic Sea kaaperdamise tellis või mitte, mulle jätkub täiesti sellestki, et ta oli piraatide pealiku ammune tuttav, nad käisid perekonniti läbi ja neil olid ühised ärihuvid (EE). Äri ajab Kross aga teatavasti vägagi mastaapselt ning ikka sellistes hämarates kohtades. Eriti prisket kasumit teenis ta Gruusia sõja ajal, tema firma Trustcorp suurendas 2007. aastal käivet üle 70% ning kasumit ligikaudu 56%. Pole paha!

Peale selle teenib Kross rikaste vanainimeste pealt, sinna Villa Benitasse kavatsen minagi oma vanad kondid vedada, kui sajas eluaasta kukub ja ma tunnen, et keegi võiks mulle hommikuti söögi voodisse tuua.

Aga Antonio Angottit mäletate? Seda itaallasest pätti ja kaabakat, kes tahtis Eesti Raudteed endale saada ja keda rahvusvaheliselt taga otsiti? No vaat, selle sulleri tõi Eestisse lugupeetavate Eesti kirjanike Jaan Krossi ja Ellen Niidu poeg Eerik-Niiles, toonane luurekoordinaator. Tema helistas riigikantseleist piirivalvesse ja käskis üle piiri lasta kriminaalkurjategija, kes esines valenime all ja kasutas valedokumente.

Krossile meeldib muide kohutavalt kohtus käia. Kohtusse kaebas ta näiteks Cynthia Babski, kellega elas koos Harju tänava korteris, aga keelas naisel sellest kellelgi rääkida. Cynthia aga oli midagi pihtinud Indrek Tarandile, ja seda tuli tal kibedalt kahetseda. Pärastpoole abiellus Kross muide Janek Klaisi sõbratariga, Klaisi nimele lisatatakse tavaliselt ette sõnake „maffiasidemetega“. Sel aastal lahutas Kross abielu ärinaise Terje Krossiga, sest leidis endale kuumaverelise lõunamaalanna. Kohtus on Kross käinud aga koguni oma venna Märteniga.

Kõiki Krossi eluseiklusi ja kahtlasi tegusid ei jõua ma siinkohal aga mitte ette lugeda, sest enne läheb issanda päike looja, kui mina selle raske tööga ühele poole saan. Aga üht tahan ma öelda – Kross võib võib vabalt mereröövel olla. Mistõttu on põhjust EÜS-i nimekiri veel kord põhjalikult üle vaadata, järsku leidub seal veel teisigi piraate.

7 comments:

  1. Mahvalda kuule, kes sa oled? Miks sa peakski Krossi seiklusi ja tegusid ette lugeda? Püüad üle Inno-Irja varju hüpata?

    ReplyDelete
  2. Ära õienda, Kaur! Mulle Mahvalda lood väga meeldivad, hoopis teine tera kui kohviku kinnimakstud klats.

    Kross on aferist, mis aferist, olen seda ise ka ammu tähele pannud killukeste kaupa, mis ajakirjanduses on ilmunud.

    ReplyDelete
  3. Bianka, ähh. Asi pole selles, kas meeldivad või ei. Ega selles, kas Kross on aferist või ei.

    Aga.. arvamuslugu lugedes huvitab mind esmajoones arvaja isik. Mitte tingimata nimepidi - aga mingi reputatsioon peab küljes olema. Kas sa loeks paber-ajalehest juttu Krossi (Savisaare, Kallase, kelleiganes) pätitegudest ilma artikli autori nime vaatamata? Või poliitilist analüüsi, mille on kirjutanud täiesti tundmatu ja ühegi viitete inimene? Ega ei loeks?

    Sama on blogiga... Täisnime pole vaja, aga reputatsiooni on. Ma lugesin mõnuga ühte (nüüdseks hingusele läinud) sõjandus-poliitilist blogi, mille autor oli anonüümne. Aga ta viitas pidevalt oma allikatele ja tundus nii pädev, et lõi iseendale usalduse.

    Nii et minu arust on küsimus "kes sa oled?" avaliku blogi autorile täiesti kohane. Ka siis, kui blogi on anonüümne, lood on huvitavad ja Kross on ahverist. Eriti just siis!!!

    ReplyDelete
  4. Kallis Kaur, mulle teeb rõõmu, et Sa minu isiku vastu nii suurt huvi tunned. Kindlasti ei ole ma nii kuulus kui Sina, ma ei ole ju naabrist parem ega midagi. Kirjuta mulle mahvalda.tagajalg@gmail.com, lepime vastuvõtu kokku (koduvisiite ma ei tee). Uudishimu ravi on lihtne ja kõigile taskukohane.
    Südamlikult Sinu doktor Mahvalda Tagajalg

    ReplyDelete
  5. "Naabrist parem" saate võitja on mu - oh nalja - nimekaim!

    Tema:
    http://www.facebook.com/profile.php?id=602986505
    Mina:
    http://no.spam.ee/~kaur/
    Eri inimesed täiesti, ehkki nimi on sama. Segadust saab sellest muidugi tihti.

    ReplyDelete
  6. Oi, see on hea nali küll! Täielik tüng, ah. Aga ravile tule ikka. Uudishimu ravimine on väga meeldiv, kellelegi haiget ei tehta. Tulemused garanteeritud!

    ReplyDelete
  7. Kunagi väga ammu vene kroonus polgu arst ravis kõiki haigusi klistiiriga. Vott suurt uudishimu peaks saama ka pärssida ühe pehme glistiiriga.

    ReplyDelete