Tuesday, September 21, 2010

Võeh, IRL-i kodukäijad!

Pean vist ravile võtma IRL-i poliitiku Ken-Marti Vaheri, kes on taas asunud inimesi nende endi kodus tülitama (PM). Uste taga kummitamast tabati Ken-Marti juba 2007. aastal, mistõttu võivad tema kodukäijakalduvused ravile alluda väga raskesti.

Nagu sellest tobedast „küsitlusest“ veel vähe oleks, IRL! Mina ei arva muide nagu Raud ja Muuli, et IRL on senimaani poliitikat teinud teistest puhtamate kätega ja pole varem valija lauslollitamise teele läinud. Kodudeskondamise kombel, nagu meenutatud, on ajalugu. Ja Mart Laari suhu istuvad valed täitsa hästi: no usun ma jee, et ta pole seda Böhmi tapjalaulukest kuulnud (vt ka siit) või et ta Juku-Kalle särgindusega (loe siit) kursis pole.

Kui Ken-Marti minu ukse taha peaks sattuma, siis seon ma ta igatahes ette hoiatamata kinni, aheldan hullusärki ja teen talle kõige valusamad süstid, mis mul on. Kas võtan viimaks ette lobotoomia või kastreerimise, pole ma veel otsustanud.

No comments:

Post a Comment