Monday, September 27, 2010

Aga kui sinu õde abiellub koeraga?

Ärge tulge rääkima, et raha ei ole: alles äsja pandi meie silme all põlema 3,6 miljonit krooni. Et sa võiksid mõelda, mida teeksid, kui sinu poeg tahaks abielluda mehega või kui su õde armub su sõbrannasse (PM).

Kui ma oskaks üle kümne suuruste arvudega arvutada, siis rehkendaks ma kokku, kui palju tühja kõhuga lapsi saaks selle rahahunniku eest ära toita või kui paljudele vaestele vanainimestele uue sabakondi panna. Tuleansipappi, kas see on siis mõni tõeline teema?

Noh, kui töökaaslane on moslem, eks ma siis vaata, kas on normaalne inimene, kas saab jutu peale või ei. Kui ei saa, no mis seal ikka, ega igaühega ei saa sõber olla. Poeg tahab abielluda mehega? Nojah, kui on normaalne mees ja poeg päriselt tahab, suur inimene, eks ta ise teab, ainult et ilmselt peavad nad siit minema kolima, sellest on kahju küll. Õde armub minu sõbrannasse? Njah, kui nii juhtub, eks ma siis mõtlen järele, aga ausõna, mul on muidu päevas tuhat muud asja mõelda kui see. Ja mingi kampaania korras ei mõtle ma põhimõtteliselt.

Üldiselt, inimesed abielluvad ka Eiffeli torni ja muude rauakolakatega. Ise nägin ükskord filmist, ausõna. Nad astuvad oma armastatuga vahekorda ka, kusjuures täiesti avalikus kohas, sest kuidas sa seda torni ikka koju tarid ja kaissu võtad.

4 comments:

  1. Masendav diskrimineerimine, ma ytless. Mix es ole arvesse võet' näitusex puudega inemisi, jalgrattureid vai Linuxi pruukijaid?
    Ah?

    ReplyDelete
  2. Täitsa nõus. Ah et meil on nagu masu või? Ja lapsi pannakse vaesuse tõttu lastekodudesse? Ja masu juurde siis käivad sellised kampaaniad, jajah.

    Enne selliseid plakatiüritusi võiks tõepoolest kuskil keegi väikese uuringu teha või niisama natuke mõelda, et KUI aktuaalne kõnealune probleem ühiskonnas siiski on.

    ReplyDelete
  3. No 80 prossa sellest rahast oli suur nõukogude liit andnud. Selle jaoks, et ma mõtleks kui keegi tahab koera panna vms.

    ReplyDelete
  4. Aktuaalne on probleem eelkõige ajakirjanike jaoks, kuna see tekitab alati garanteeritud vastukaja!

    ReplyDelete