Kui Tallinnas on jälle mõni lennuk kõhu peale maandunud või Ülemistesse sulpsatanud, siis võib enam-vähem kindel olla, et tegu on poolakatega. Kusjuures tänapäeval ei lenda nad ju moosiriiulitega.
Kui suur osa Poola poliitilisest eliidist traagilisel kombel lennuõnnetuses hukkus, otsiti sündmuse tagant küll venelaste karvast kätt, küll kahtlustati maaväliste tsivilisatsioonide sekkumist, aga viimaks ei osutunud peale piloodi vigade ükski versioon vettpidavaks. Tallinnas on poolakad sel aastal juba korra järve tabanud (vt ka siit), õnneks oli talv ja jää ning kõik pääsesid eluga. Ja nüüd jälle poolakad. Ilmselt ei ole suurel ja muidu toredal rahval lihtsalt lennugeeni.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
nad on feilinud ju tehniliste rikete pärast, mitte piloodi eksimusest..vähemalt need eesti juhtumid.
ReplyDeleteNo ei ole ju. Eilses õnnetuses oli praegustel andmetel süüdi kas pardamehaanik või piloot: lennukil tõmmati telikud sisse siis, kui saba oli alles maas. Ülemiste keissi uurimine pole vist siiamaani päris läbi, sest vahepeal juhtus see suur õnnetus. Viimase põhjustes võidakse igakahtlema jäädagi, aga piloodi vead olid siiski ilmsemad kui tulnukate sekkumine.
ReplyDelete1. ju siis olid poolakad harjunud suurte võimsate boengite ja airbussidega lendama.
ReplyDelete2. sellise nõukogude tehnikaga taasharjumine on nagu klibuaega tagasipöördumine nende kogenud kotkaste puhul.
3. kuna kindlustusmaksed antud lennukite peal on pea samas suurusjärgus kui airbussidega, siis üritavad poolakad ehk lahti saada: keegi ei taha neid lennumasinaid, siis tuleb nad alla lennutada nii, et õnnetusena näiksid. küll siis kindlustus maksab...
miks nad tallinnas nõndaviisi tegutsevad, siis selle võib liigitada "küprose või kreeka laeva saaremaa vetes - sündroomi" alla.
nii, et võimalusi on veel mitmeid, andku aga vandenõuteoreetikuile kont hambusse ja selleteemalisi teoseid tuleb uksest-aknast, hea kui katus pea kohale jääks.