Wednesday, September 7, 2011

Ansip võitleb plämaga

Peaminister Ansip lükkas kategooriliselt ümber kõik viimasel ajal liikvele pääsenud kuulujutud ja käibetõed, mille tekitajaks ja levitajaks peab ta meediat (PM).

Ansip teatas, et tema visiit Hongkongi ei jäänud ära sugugi mitte sellepärast, et dalai-laama Eestis käis ja mitmed poliitikud temaga (küll mitteametlikult) kohtusid. „Kinnitan, et see on pläma. Ma pole kunagi Hongkongi minna tahtnud. Singapur on mulle palju olulisem kui Hongkong ja siin mingist laamast rääkida on kohatu.“

Ansip kummutas ka Indrek Tarandi väite, nagu oleks ta armeeteenistuse ajal olnud pataljoni poliitülem ehk sampoliit. „See on pläma,“ teatas ta. „Ühtlasi kinnitan endiselt, et 1988. aastal, kui koerad Tartus näksisid, olin mina ämma juures, ja kui keegi midagi muud väidab, siis on see pahatahtlik laim.“

Täiesti alusetud on Ansipi hinnangul ka kuulujutud, nagu lahvataks maailma majanduses kohe uus kriis, mille käigus eurotsoon vältimatult laguneb. „See on pläma,“ ütles peaminister. „Täpselt sellist eurot me endale tahtsime, ja kui keegi veel mingist uuest kriisist räägib, siis kinnitan mina, et ainult sellises kriisis ma tahaksingi elada.“

No comments:

Post a Comment