Monday, December 20, 2010

Koer võiks natuke näksida

Ansipi tundeelu on valikuline: Savisaare rahaküsimine Venemaalt on jälestusväärne, aga kui oma partei mees Rahumägi välismaalaste kulul Vahemere-äärses villas peesitab, siis on kõik korras.

Savisaare kohta on eesti rahval õigus tõde teada ja selle eesmärgi nimel tohib oma tööd teha isegi uuriv ajakirjandus (PM), aga näe, Rahumäele see ei laiene. Sest vaadake, Ansip on ka ise välismaal käinud ja hotellides ööbinud, ja temal ei ole kunagi tulnud pähe uurida, kelle hotellid need on, ammugi siis veel neid enda omaks pidada (loe ka siit).

Ma soovitaks mõelda koerte kasutamise peale. Ansip teab vana komparteilasena täpselt, et keda koer on korra näksinud, see enam välismaale raha küsima ei lähe.

4 comments:

  1. Kuule, lisasin sind Facebook sõbraks. Kuid sa pole vist huvitatud. :(

    ReplyDelete
  2. Ma võtan feissbukis sõbraks ainult neid, keda ma tean ja tunnen. Kas me oleme tuttavad? Kui oleme, aga ikka ei saanud netisõpradeks, siis äkki ma ei tundnud sind pildi järgi ära? Kirjuta mulle (vt aadress blogi profiilist) ja klaarime segaduse.

    ReplyDelete
  3. Ei ole tuttavad. Olen lihtsalt su blogi fänn.

    ReplyDelete
  4. No võib-olla peaksime saama tuttavaks? Kirjuta mulle. Muidu ma ju ei tunne Sind seal feissbukis ära.

    ReplyDelete