Sunday, February 6, 2011

IRL kaputt

Nende valimiste kõige jäledam kampaania on IRL-il, kes kuuldavasti palkas tüübid, kes enne turustasid Keski. Esiteks olid neil kõige nilbemad välireklaamid: eelistasin viimasel ajal jala käia, et ainult ei peaks bussis neid klanitud molusid vahtima. Teate küll, vanaema rõõm ja teised (loe siit).

Teiseks, nende lubadused on täiesti haiged. Kõigepealt kuulutas Lukas tasulist kõrgharidust, siis tõmmati ohelik pingule ja näe: lubadustes seisab tasuta kõrgharidus. Lukas kaitses enne ühte, nüüd teist. Väga usutav, tõepoolest. Emapension on oravate pealt maha viksitud ja kõik teavad, et sellist asja ei tule iial. Kodukulude alandamine meenutab mulle hommikumantlis Heimar Lenki vanniveerel jalga kõlgutamas ja lubamas, et Kesk hoiab vee hinna kontrolli all. Hoiab, hoiab, ainult et kelle. Mul sellest igatahes kasu pole olnud.

Niisiis: mitte ühtegi originaalset mõtet, mitte ainsatki teostatavat asja. Reform ja sotsid vähemalt ei luba üldse midagi ja Kesk lubab kõigile kõike.

IRL-i küsitlus oli muidugi täiesti Keski arsenal. Neil vedas, et nad minu ukse taha ei sattunud, oleksin põrandaharja võtnud ja sellel küsitleja turjal tantsida lasknud. "Küsitluse" eest sai IRL meedias tappa, nii et vähe ei olnud, aga ometi tuletatavad nüüd seda läbikukkumist taas meelde „lepinguga“. No mis kuradi leping? Ma tahan teada, mis saab, kui sellest midagi teoks ei tehta. Ma tahan, et Laarile antaks avalikult piitsa, et Reinsalu saadetaks lasteaeda tagasi ja Vaher peaks tegema kakssada tundi ühiskondlikult kasulikku tööd.

No comments:

Post a Comment