Wednesday, January 19, 2011

Ühe issi silmad, teise issi kätud

Ma saan aru küll, et kõiki huvitab ainult see, missuguse kleidi ja mütsiga Evelin Rootsimaal veel võiks pildi peale jääda (ja mitte kedagi ei huvita, mis THI seal räägib või milleks see visiit üleüldse on), aga nalja saab mujalgi.

Näiteks Elton John ja tema mees said surrogaatema abil lapse ning kelgivad nüüd, et lapsel on Eltoni nina ja Davidi käed. Minu teadmised bioloogiast ei ole just ülearu sügavad, aga niipalju on mulle koolist küll meelde jäänud, et selline asi on täitsa võimatu. Loodetavasti ei lähe David ja Elton tulevikus tülli, kui laps siiski ülearu ühe või teise nägu peaks minema.

Ükskord nägin filmi ühest paadunud vanapoisist, kes vihkas naisi, aga lapsi armastas. Otsis teine siis netist naise, kes nõustus talle raha eest lapsed sünnitama. Tulid kaksikud poisid. Kui poisid said viieaastaseks, otsustas mees nad nende sünni müsteeriumiga kurssi viia. Lohistas lapsukesi mööda kliinikuid (ühes väljastas ta sperma, teises ühildati seemned munarakuga, kolmandas pandi need naise sisse, neljandas kohas tulid tited ilmale) ja muudkui seletas, kuidas see kõik oli (seeds and eggs, eggs and seeds jne, jne).

Ta näitas lastele nende ilmaletoojat ka, aga loomulikult ei nimetanud ta teda emaks. Ega ta rangelt võttes vist ei olnud ka, ma ei mäleta enam, kelle see munarakk oli, vist oli teise naise oma.

Ma saan aru küll, et homod tahavad lapsi ja veel kohe kindlasti „oma“ lapsi, aga tegelikult on mul neist lastest ikkagi kahju. Nende maailm on nii-nii keeruline kohe algusest peale. Ent kui sellisel keerulisel viisil sündimine on võimalikuks saanud, küllap siis on sel teel ilmalepääsejad võimelised selle kõigega toime saama.

No comments:

Post a Comment