Monday, January 17, 2011

Savisaare uued naised

Ajalehtede veebiväljaandeid lugedes jääb mulje, et Savisaar huvitab inimesi väga. Kahjuks ei saa ajakirjandusest teada, missugune meeleolu ikkagi pühapäeval Keski valimiskonverentsil valitses. EPL kuulutab, et Edgarit kuulati, silm krillis, ja mingit armastust liidri suhtes ei olnud tunda – ÄP seevastu räägib kestvatest ovatsioonidest Savisaare kõne ajal.

Valimisnimekiri on Keskil muidugi võimas. Eriti meeldib mulle, et kunagine telenägu Enn Eesmaa on nii kõrgel kohal – temal on nimelt alati käärid kaasas, kui ta kuhugi lendab. Ükskord taheti need talt küll ära võtta, aga keskerakondlane suutis nüridele turvadele selgeks teha, et Eesti teeks endale välismaal häbi, kui tema riigikogulane mustade küünealustega ringi jookseb. Täitsa nõus, hea maniküür on poliitiku puhul oluline.

Mailis Reps, samuti nimekirja eesotsas, meeldib mulle kah kangesti. Väga lahe oleks, kui neljanda lapse saaks – siis ma saaks pärast naisteajakirjadest lugeda, kui kohutav sünnitus tal seekord oli. Ja ega tema maksumaksja raha ei raiskaks, veaks aga tite riigikogusse kaasa. Seda ma muidugi täpselt ei tea, kas need lapsed on tal eestlased või lätlased. Aga olgu, kuidas on - peaasi on siiski see, et teda välismaale ei lastaks, kui ta tõesti rase on. Ükskord käis Mailis rasedana Marimaal, kõik mäletavad siiamaani, mis sellest välja tuli.

Olga Sõtnik on ka igati teenitult eesotsas. Olga seostub mul millegipärast alati banaanidega. Mõni aasta tagasi pakkusid mingid rattamehed talle uue Tartu maanteelõigu avamisel banaani, aga Olga ei tahtnud. Ma oleks tema asemel küll võtnud. Banaanid pidid õnnelikuks tegema, aga koht riigikogus ei pruugi seda tagada, pärast jälle Ekspress sõimab broileriks.

Inara Luigas sai kõvasti ettepoole, see on kindlasti puskariajamise pärast. Ise teeb, teistele annab ka – ja kui pumbale veel lähemale saab, siis lubab kõigil teistelgi kodus viina ajada. Liis Tappo niikuinii – sööb, armastab, palvetab, ehk on nõus seda viimast tegema ka seal Lasnamäe kirikus, mis peaks enne valimisi valmis saama. Ühegi kanali kaamera ei keelduks nii kaunist pilti rahvale edastamast.

See on Edgarist muidugi väiklasevõitu, et ta Vilja nii nimekirja lõppu lükkas - välja näeb Vilja Taimo kõrval ju kõvasti parem kui Edgari käevangus. Ja Evelynile tegi Edgar ka ülekohut – ma küll ei usu, et sellest Keskile kahju sünnib, kui orav Tõnis Kõiv ennast põlema paneb, nagu Evelyn soovitas.

2 comments:

  1. Olga Sõtniku puhul on oluline fakt veel see, et ta omab käsirelva.

    Ainult ma ei tea, on see hea või halb.

    ReplyDelete
  2. Kuiv kõiv peaks päris hästi põlema.

    ReplyDelete