Sunday, January 9, 2011

Reformil katus sõidab

Hollallaa, kapo loputab mupot! Ja nemad veel räägivad, et kogu see Savika keiss ei ole poliitiline, kapo teeb oma tööd, idast rahalunimine on eetiliselt nii kohutav ja blää-blää-blää. Kapo teeb täpselt seda, mida Reform ette kirjutab.

Ainult et milleks selline hüsteeria, kui on niigi ette teada, et oravad panevad valimised kinni? Või viivad oravad juba ellu oma äsja avalikustatud turvalispoliitikat? Valimislubaduste täitmine enne valimisi on täpselt sama nunnu nagu viisaastak nelja aastaga.

Ilmselt on oravad otsustanud Edgari linnriigi maatasa teha. Pole paha, nagu ütleks Villu, kui teda ei oleks nendesamade struktuuride abil ära kustutatud ja relvituks tehtud. Kuigi püssi pidid nad talle vist siiski pärast tagasi andma, kui ma õigesti mäletan. Alguses läksid poisid lihtsalt natuke hoogu.

Tallinna uue vangla ehitusega läheb kiireks, kui kõik kesikud veel enne valimisi kinni pannakse. Ma kohe tunnen, kuidas minu põhiõigused on kaitstud. Just sellist Eestit ma tahtsin. Mul kohe on, keda valida. Võin kindel olla. (Ja nüüd kõik ropud sõnad, mida ma tean.) Loe ka siit.

2 comments:

  1. Valik on nii suur, lausa meeletu. :D

    ReplyDelete
  2. mitte kedagi pole valida, Reform ja kesk, võta üks ja viska teist. sotsid pole end veel eelmisest jamast puhtaks pesnud, IRLis ongi seis selline nagu valimiskool kajastas, rohelisi ei saa üldse tõsiselt võtta. tule taevas appi!

    ReplyDelete