Rootslastele kuuluv Rimi on endale kokku keeranud sellise supi, mida neil annab veel pikalt lürpida. Seda nad juba ei oodanud, et vaesed pärismaalased vinguma hakkavad ja odavat väljamaa liha süüa ei taha! Te ju peale hinna muud ei vaata?
Aga näe, tuleb välja, et vaadatakse. Nüüd võivad need kõlupead rääkida, mida tahavad, keegi enam ei usu. Kui irooniliselt kõlab nüüd nende kodulehel kirja pandud missioon: tunneme suurt sotsiaalset vastutust. Kõrgete eetiliste standarditega ettevõte. Toetame tervislikke eluviise. Pöörame erilist tähelepanu keskkonnasäästlikkusele. Kuulame oma kliente ja lähtume alati nende vajadusest.
Noh, seda viimast nad nüüd küll viimaks tõesti ka tegid – aga paljalt selle pärast, et midagi muud enam üle jäänud. Suhtekorraldajad jäävad seda keissi mäletama ja järglastele õpetama kui erakordselt lolli kommunikatsiooni näidet. Eesti tootja õppis mõnevõrra enda eest seisma ja see kogemus kulub marjaks ära. Tarbija aga hakkab ehk ka poes muid asju natukene kriitilisema pilguga vaatama, enne kui korvi tõstab.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment