Monday, May 17, 2010

Tee nagu Gräzin: ära maksa!

Riigikogulane Igor Gräzin otsustas, et kuna parkimine Edgar Savisaare juhitavas Tallinnas on täielik jamps, siis tema parkimistrahve ei maksa. Jumala õige! No mida on Savisaar teinud, et normaalselt parkida saaks? Mitte midagi! (ÄP)

Ma ka enam ei maksa. Ühtlasi ei maksa ma enam maamaksu – mida on Savisaar head teinud, et ta peaks mu käest seda raha saama, ah? Keeldun ka paadimaksust, peidan oma kuunari ämma juurde maale, sealt mupo seda juba üles ei leia. Kaupmehed, teie sülitage müügimaksule! Las Savikas võtab raha, kust ise tahab.

Aga ühtlasi kutsun kõik üles mitte maksma ka sotsiaalmaksu ja tulumaksu, käibemaksust rääkimata. Neid Gräzin vist veel maksab, aga ma ei näe küll ühtegi põhjust maksta. Aitab jamast, eks. Loomulikult ei maksa ma enam alimente ja ka mitte neid trahve, mida riik küsib. Kõik, lõpp, aitab küll.

No comments:

Post a Comment