Thursday, May 6, 2010

Kutsusin Pulleritsu ravile

Feissbukis on Pullerits ammugi perverdiks tunnistatud ja tema peale tahetakse kaevata soolise võrdõiguslikkuse volinikule – sugudevahelise vaenu õhutamise pärast. Mina ikka mõtlesin seni Pulleritsu juurde trenni minna, aga no nüüd ma küll enam ei tea.

Oma viimases blogipostituses tõestab Pullerits, et mehed teeb sport igati isasemaks ja ägedamaks, aga sportivad naised ei kõlba kassi hänna allagi. Ta kirjutab: „Higine ja lõõtsutav, äraaetud naine, juuksed sorakil ja ila tilkumas, ei ole midagi silma rõõmustavat.“ Võeh, no kas ei aja marru, ah? Higine, lõõtsutav, äraaetud? Ila tilkumas? Tuletaevasappi, mul ei tilgu mitte iialgi mitte mingit ila!

Aga Pulleritsul järelikult tilgub, ja selle pärast ma ta ravile kutsusingi. Ila tilkumine võib viidata marutõvele, see on väga ohtlik haigus. Teine ja veelgi tõsisem eesmärk on uurida, mis tal ikka on nende meeste ja naistega. Üldiselt ei unusta intelligentsed inimesed ennast nii pikalt ühte teemasse, pealegi veel nii sisutusse. Sest mis seal keerulist on: mees on mees ja naine on naine, aru ei saa või?

Kardan, et pean Pulleritsu pikemaks ajaks jälgimisele jätma, selliseid patsiente ei ole mul varem olnud.

2 comments:

  1. Mu mees ütles kord, kui ma olin mingi Pulleritsu naistevihkajaliku jutu peale leili läinud, et "enesekindel ja tõeliselt isane mees ei lase end naiste emantsipatsioonist häirida." Pulleritsu kohta ei öelnud ta otseselt midagi, aga see lause andis tabava hinnangu.

    ReplyDelete