Wednesday, August 24, 2011

Kes tappis Eesti suusatamise?

Ma ei jaksa kah ausalt öeldes enam Veerpalu uskuda, kuigi ma leian siiamaani, et suusataja asi on suusatada, mitte pudrukausis sonkida ja oma arsti suhtes puugisüsti pärast kohtuasju algata, no et äkki polegi vaktsiin, vaid hoopis mingi keelatud aine (loe siit ja siit). Hea küll, kaebab edasi kõrgele kohtule, aga kui see kah süüdi mõistab?

Siis on läbi, sõbrad, ja mitte ainult Veerpalu jaoks. Kuigi küsimus ei ole minu meelest ammugi enam mitte Veerpalus, vaid sellest sulidest koosnevast suusaliidus, kust Toomas Savil lasti ilma keretäieta vaikselt minema tõmmata. Ja Alaveris. Pruugib talle vaid näkku vaadata, kohe on selge, et valevorst. Alaver muide lubas tagasi astuda, kui fiss Veerpalu süüdi mõistab, aga nüüd? Ja koondise arst? Kui see süstis Veerpalu, siis süstis ta kindlasti kõiki teisi ka.

Niipalju kui ma mõikan, on see fiss veel kökimöki, aga kui juba arbitraaž, siis tuleb päris kohtumõistmine. Vaat kui siis veel mõnel mehel vangi ei tule minna. Mina pistaksin ilma pikemata pokri Järve, Savi ja Alaveri. Ja arsti, see ei vaadanud kah kaamerasse, kui küsiti, vaid posises omaette. Veerpalu jätaksin lahti, sest temast on mul kõigele vaatamata kahju. Mitte sellepärast, et ta nuttis, vaid sellepärast, et tema ümber on säärane ussipesa.

No comments:

Post a Comment