Tuesday, August 2, 2011

Appi, Vahtre jälgib mind!

Einoh, see Koorits on jumalast nunnu. PM on ikka lihtsalt loll, et ta nii pahatahtlikul ajakirjanikul (loe siit) minna laskis. Teate, mis ma seekord teada sain? Vahtre luurab feissbukis! Kuidas ma ise selle peale ei tulnud. Koo-huu-tav! Selleks oligi doktorikraadi vaja. Kakskümmend viis miinus maksud vanas rahas selle eest pole just teab mis megapalk, aga eks hoiab hinges, eriti kui vahepeal oli juba kõht tühi (loe siit).

Ähh, ma luuran siis vastu. Vahtre märgib FB-s oma tööandjaks rahva – tuletaevasappi! Kas Malt Laal on siis rahvas? Võeh! „Mul on perekond,“ karjatas Vahtre, kui ajakirjandus teda kottima hakkas, aga FB andmete kohaselt on Vahtre „suhtes“. Huvitav, kellega? Kas Merikesega, kellega tal lapsed on – või viimaks kah rahvaga? Läheb täiesti perversseks kätte, onju.

Mul on Vahtrega 23 mutuaalset sõpra, nii et me võime teineteisel silma peal hoida küll. Ma arvan, see ongi monitoorimine, selline vastastikune. Nii ma olengi Vahtre tööandjaks ja ühtlasi temaga suhtes.

Ega ta päris huumorimeeleta ei ole muidugi. Näiteks on ta kirjutanud: „James Bond otsustas imbuda Eesti kaitsestruktuuridesse. Ta astus hakatuseks sisse kaitseministeeriumi uksest. „Teie nimi?“ küsis valveametnik. „Vahtre,“ vastas Bond. "“Doktor Vahtre.““

1 comment: