Saturday, July 16, 2011

Tainas mis tainas

Ma ei mäleta, kumb oli enne: kas see, et netis hakati Jüri Ratast massiliselt linkima sõnaga „tainas“ - või see, et linnapea Ratas jagas „rahvale“ jõuludeks piparkoogitainast (see oli 2006), aga ega kokkuvõttes vahet ei ole.

Kui Postimehe intekast jääb Ratasest lihtsalt erilise pehmu mulje (st ei midagi uut), siis Päevalehe vahendusel saab temast lausa ohmu. Kusjuures ma ei usu, et EPL oleks Ratasele eriti liiga teinud.

Mis päästab Eesti? „Selline sotsiaalsem poliitika.“ „Aga kui nii küsite, siis mulle tundub, et pigem langeb see sotsiaalsele skaalale.“ „Ma usun, et inimeste maailmapilti on kujundanud kõige rohkem piibel.“ „Mis see must raha on? Mina ei tea, et meie erakonnal oleks musta raha olnud.“ Kummardused Savisaarele ette ja taha. Võiks olla naljakas, kui see nii jabur ei oleks.

No comments:

Post a Comment