Saturday, October 29, 2011

Mahvalda lõpetab

Igasugune tekst on sagedus, vibratsioon, energiavoog. Selle tootmiseks peab teatud kindlale sagedusele sattuma või siis ennast ise sinna viima. See on tegelikult lihtne ja seda teevad kõigi elualade esindajad, kas rohkem või vähem teadlikult. Põhimõtteliselt on võimalik ühte ja sama sagedust ekspluateerida lõputult.

Iseasi, kas sel mõtet on. Lõpuks võib see ära tüüdata nii ennast kui ka teisi ja siis on vahest mõttekam järele jätta. Mida ma nüüd teengi. Tänan kõiki, kes mind inspireerisid ja lugesid. Teiega oli tore. Mine tea, ehk kohtume veel, aga ilmselt mõnel teisel sagedusel. Kas ja millisel, pole mul hetkel õrna aimugi.

15 comments:

  1. Kurrb!
    Olin igapäevane lugeja-nautija.

    Käigu Su käsi hästi, Mahvalda!

    Tänulikult
    tarkade naiste imetleja

    ReplyDelete
  2. Kahju! Loodan, et saad südamelähedasele tööle ja heale palgale.
    yx tunnustaja

    ReplyDelete
  3. Tule siis tagasi kui saad, sest tõesti oli üks toredamaid väljaspool kasti mõttekohti siinmail. Mul on sest oluliselt rohkem kahju kui peagi surevat EPList vms asjadest.

    ReplyDelete
  4. Väga kahju. Olen igapäevane lugeja. Mahvalda blog on olnud tõeliselt heaks vastukaaluks infantiilsele, valitsuse ees pidevas lordoosis eesti ajakirjandusele. Ootan Mahvaldat kindlasti tagasi! Aga aitäh eelneva eest igal juhul!

    ReplyDelete
  5. "Paksudel" nüüd kergem. Lehemustadel samuti.

    ReplyDelete
  6. Olin su blogi püsiklient ja muidugi on kahju, et sa pausile lähed. Aga teisest küljest, hakkas mulle viimasel ajal tunduma, et su jutul pole enam endist jumet. Respekt, et sa ka ise selle ära tundsid. See lisab sulle minu silmis veelgi plusspunkte.

    Loodan sind taas mõne aja pärast kusagil lugeda. Sest teist nii vaimukat ja säravat kirjutajat polegi nagu pärast Kärna Ärnit olnud (kuigi ma ei mäleta tema juttudest küll muud, kui et oli naljakas ja samas kriitiline) :D

    ReplyDelete
  7. Mul on ka KAHJU, kuna olin igapäevane lugeja.

    ReplyDelete
  8. Tänud sulle Mahvalda,olin ka igapäevane lugeja.Sina andsid seda , mis meie elus puudu on . Kahju, et sa ära väsisid -või siis väsitati? Olgu põhjus missugune tahes, mingu sul hästi ja ilmu jälle meie ette.Hakkan sind hommepäev otsima teiste nimede alt.Või ehk juba täna?

    ReplyDelete
  9. Mr Loba-Loba Oled äge, Mahvalda. Õnn kaasa!

    ReplyDelete
  10. Olen masenduses. See on ju lausa tragöödia. Elu raskusi on nüüd palju raskem kanda kui ei saa Mahvalda lõbusaid, õpetlikke lugusid lugeda. Loodan, et mõtled veel ümber, kui mitte kohe siis varsti.

    ReplyDelete
  11. Kulla naene, ära veel ikka kohvreid pakkima hakka, väsisid ära, tee väike pause, võta aeg maha,.... keda ma nüüd tsiteerin...

    ReplyDelete
  12. Kliiniku sulgemisest on kahju. Aga tunnustus tehtu eest!

    ReplyDelete
  13. ühed tegelased tegid samanimelise filmi, mis detsembris kinus

    ReplyDelete