Tuesday, October 18, 2011

Küsitleja tuleb kord nädalas

Ma ei jõua viimasel ajal ära imestada, kuidas Emor mind keskmiselt kord nädalas küsitleda tahab. Küll helistab lauatelefonil, küll laseb ukse taga kella. Palun iga kord viisakalt vabandust ja ütlen, et ärge solvuge, palun, aga ma ei taha vastata.

Nüüd tuleb välja, et küsitleja asemel võib ukse taga olla petis (PM). Kuidas see küll mulle endale pähe ei tulnud! Kui lehti ei loeks, siis ei saaks ilmaelust ikka mitte mütsigi aru, ah. Tegelikult lõi mul küll tuluke põlema juba ükskord ammu, kui küsitleja telefonitsi teada saada püüdis, palju ma palka saan. Palju teie saate, küsisin vastu. Tema ei tahtnud öelda ja ma ka ei öelnud. Sellest ajast peale ma põhimõtteliselt ei vastagi.

Aga mis ma siis teen, kui rahvaloendaja tuleb? Esiteks ei meeldi mulle üleüldse, kui mind üle loetakse, aga peab vist laskma lugeda, muidu loevad vägisi? Kuidas ma siis aru saan, kas see on ikka päris loendaja või liba – äkki on koguni pätt ja röövel? Andke nõu, head sõbrad.

3 comments:

  1. Kui valitsuse poolt, siis on pätt ja röövel

    ReplyDelete
  2. Loendage ennast internetis, pääsete kontvõõrastest:)

    ReplyDelete
  3. Mr Loba-Loba võiks esitada kontrollküsimuse, midagi sellist, millele moraalselt kindel inimene kindlasti vastust teab. Näiteks: mis aastaks jõuab Eesti Euroopa 5 rikkaima riigi hulka.

    ReplyDelete