Tuesday, March 23, 2010

Mina olen lits, aga teie koht on türmis

Loen Rahnu-Rimi kohtuprotsessi kajastusi meedias (nt tänases Õhtulehes) nagu naljakat järjejuttu. Ajakirjanike kahjurõõmus irve on neis lugudes ridade vahel selgelt paista, kohtualuste jutt on aga tõesti kirjeldamatult rumal. Ent lolluse eest meie riigis teatavasti vangi ei panda. Loodetavasti kupeldamise eest pannakse.

Mehed kutsuvadki naisi litsideks, massaaž ongi erootiline teenus; see massaaž lõppes ejakulatsiooniga, aga seks see ei olnud, järelikult meie ei kupeldanud kedagi.... Need naised ise, sest nemad on ju litsid! Et see Rim ise „massööre“ järele proovis, seda ma suudan veel ette kujutada, aga kuidas täpselt käis see massaaž – mis, ärgem unustagem, on intiimteenus –, mida Rim tegi Rahnule, jäi natukene segaseks. Õhtuleht võiks teinekord selliseid küsimusi valgustades arvestada, et tema lugejaskond koosneb naiivsevõitu naesterahvastest nagu mina, ja teinekord ikka täpsemalt ära seletada.

Üldiselt, kui seda seltskonda pokri ei pisteta, siis lähen mina üle taimetoidule. Söön elu lõpuni heinu ja kordan omaette, et massaaž on intiimteenus. Aga kui pannakse, siis on ju tegelikult tore, et Rahnu saab oma kongikaaslaste vangla-aastaid massaažiteenust osutades meeldivamaks muuta.

No comments:

Post a Comment