Thursday, March 25, 2010

Lastetusmaks tulekul

Ma ei tea täpselt, kas parajasti on veel masu, juba täpe või isegi pupu, aga üks on kindel: riigil on rahaga nii kööga, et seda ollakse valmis oma inimeste käest kokku korjama ka väga väikeste summade kaupa. No palju nad sellest kilekotimaksust ikka saavad! Aga näe, isegi piskut ei põlga ära. (EPL)

Paremerakondade toel järjekordset maksu kehtestavad rohelised kisuvad omavahel küll vähemalt sama palju kui IRL-i omad ja Strandbergi ületoidetud karvane molu polegi enam ainus nende eest kõneleja, aga mulle seostub see kileafäär ikkagi temaga. Mitte et teised rohelised mulle meeldiksid, kaugel sellest – ja ma olen päris kindel, et nad järgmisesse riigikogusse ei saa –, aga see Ansipiga keemikuharidust jagava „maagi“ ja rublamüüja vastu pole mul mingit usaldust. Soovitan talle pärast riigikogust väljajäämist eriesindaja kohta Tšetšeenias, äkki leiab veel rubladki üles.

Aga riigil tasuks kehtestada veel ka habememaks ja lastetusmaks, ei maksa ajaloolist klassikat karta. Ei tule siinmail keegi tänavale. Ajakirjandus lõugab natuke, aga pikalt ei jaksa, nii et pole siin vähimatki riski. Habeme- ja lastetusmaksu puhul ei pea ka mingit keskkonnahoiumula ajama, öeldagu otse, et pappi on vaja, ja kõik saavad aru.

No comments:

Post a Comment