Kalle Käsperit loen ÕL-ist ikka mõnuga, sest tal on alati õigus: kõikjal vohab matslus ja harimatus, klienditeenindajad ei oska suhelda, kõik püüavad sind alt tõmmata ja, mis peamine – raha ei ole. Kas need jutud on teadlikult humoreskideks kirjutatud, ei oska arvata, aga iga kord on naljakas.
Tegelikult pole mul Käsperiga ühiseid muresid kuigi palju. Siiski jagan tema vaenu Starmani suhtes – oi, see on üks jõle firma tõesti. Kui internet jälle kord ära kaob, siristavad nad telefoni, et saatke meile email. Kui pärast mitmeid nupulevajutusi klienditeenindajaga ühendust saad, ei öelda kunagi, miks netti ei ole. Eales ei lubata, millal täpselt korda saab. No siis saab, kui neil aega teha on! Kaablimees lubatakse saata nädala pärast. Põhiliselt on ikka kunde ise süüdi, kui tal miski asi ei tööta.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment